Home EVCharge Total Energies

FAQ - Laadpas

Op deze pagina

Kan mijn partner met een tweede TotalEnergies-laadpas op mijn laadpunt laden?

Ja, indien de laadpas geregistreerd is in je EVHome-app. Bezoekers kunnen nog niet laden met andere passen, hiervoor wordt gewerkt aan een oplossing die juridisch en fiscaal sluitend is voor de werknemer en werkgever.

Wat is het verschil tussen een RFID-kaart en een TotalEnergies-laadpas?

De laadpas wordt gebruikt door B2B-klanten en hun medewerkers voor laadsessies met de bedrijfswagen. Die pas zet de facturatie aan de werkgever en het terugbetalingsproces voor uw werknemers in gang. De blanco RFID-kaart wordt gebruikt voor bezoekers die hun wagen bij werknemers thuis of op de bedrijfssite willen herladen, zonder registratie of facturatie van de sessie.

Ik ben mijn TotalEnergies-laadpas vergeten/kwijt, kan ik met mijn RFID-badge laden en dit laten vergoeden?

Neen, de laadpas is nodig om de sessies correct te registreren en vergoeden via de werkgever. De RFID-pas kan gebruikt worden om te laden en de sessie wordt geregistreerd, maar er is geen automatische verwerking.