Is het mogelijk om Charge+ Business uit te proberen voor ik een abonnement neem?
Nee, het is niet mogelijk om de dienst voor inschrijving te testen.
Vul dit inschrijvingsformulier in om je te abonneren op Charge+ Business.
Nee, het is niet mogelijk om de dienst voor inschrijving te testen.
Vul dit inschrijvingsformulier in om je te abonneren op Charge+ Business.
Charge+ Business is een oplossing van TotalEnergies voor elektrische mobiliteit, speciaal ontwikkeld voor zakelijke klanten en hun werknemers.
Met de Charge+ Business-pas kunnen je werknemers hun elektrische wagen of plug-in hybride opladen bij een uitgebreid netwerk van laadpalen in Europa en bij de laadpalen op de bedrijfssite en thuis, die zijn inbegrepen in het contract. Met de mobiele applicatie TotalEnergies Charge+ kunnen je werknemers alle beschikbare laadpalen terugvinden en de oplaadtarieven voor elke paal controleren.
Als wagenparkbeheerder heb je toegang tot het Mobility Business-klantenportaal. Vanaf dat platform kan je de Charge+ Business-passen, contracten, facturen, meldingen en rapporten beheren.
Je hebt de keuze tussen twee pakketten:
De Charge+ Business-pas is een laadpas die is uitgerust met RFID-technologie. Je werknemers kunnen hem gebruiken om hun elektrische wagens of plug-in hybrides op te laden bij een uitgebreid netwerk van laadpalen in heel Europa, zonder vooraf te betalen. De beschikbare laadpunten staan vermeld op de Charge+-app.
Als dit in je contract is opgenomen, kunnen je werknemers hun wagens ook opladen bij TotalEnergies-laadpalen op jouw site (@work optie) of thuis (@home optie). Met de Charge+ Business-pas worden die kosten eenvoudig en automatisch vergoed.
Het laadtarief hangt af van het laadnetwerk. Je werknemers kunnen het tarief controleren voor ze gaan opladen. Dat gaat zo:
De klantendienst van Charge+ Business is bereikbaar op (+32) 800 133 04 (gratis in België), van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 18.00 uur.
Als een laadpaal niet werkt, neem dan contact op met de technische ondersteuning voor die laadpaal op het nummer dat op de paal staat aangegeven.
Als een laadpaal niet werkt, neem dan contact op met de technische ondersteuning voor die laadpaal op het nummer dat op de paal staat aangegeven.